Klantcase: Snoozeshot

Helderde fles Snoozeshot met bruine vloeistof, blauwe label en gele cape aan de rechterkant, naast een Zolemba-banner met logo en zwarte tekst op een blauwe en witte achtergrond, alles tegen een ruimte-achtergrond.

Van distributiecentrum tot bierbrouwerij, en van smeermiddelenproducent tot bouwbedrijf: het klantenbestand van Zolemba is enorm gevarieerd! We lichten regelmatig een klant van ons uit. Onlangs spraken we met Anton Beusekom over de samenwerking tussen zijn bedrijf Snoozeshot en Zolemba.

Een nieuw product voor slapeloze nachten, maar dan in een mooi jasje. Anton Beusekom is de trotse bedenker van Snoozeshot. Anton had zelf slaapproblemen en had van alles geprobeerd: pillen, drankjes, et cetera. Allemaal met een medische en saaie uitstraling, met weinig tot geen resultaat. “Dat moet beter en leuker kunnen”, dacht hij, en Snoozeshot was ontwaakt, een shotje voor het slapengaan. Voor de ontwikkeling van zijn product haalde Anton inspiratie uit de welbekende Dropshot, maar dan uiteraard zonder alcohol. Het idee was er, toen alleen nog de financiën rondkrijgen. In totaal in 2 jaar tijd is er 40.000 euro geïnvesteerd, waarvan met behulp van crowdfunding via social media er meer dan 20.000 euro is opgehaald. Zo heeft Snoozeshot een allesbehalve snoezende start gekregen!

De gouden formule

Snoozeshot bevat het natuurlijke ingrediënt lactium®. Lactium® is een eiwit waardoor baby’s goed kunnen slapen, maar dit eiwit neemt af naarmate je ouder wordt. Hierdoor krijgen veel mensen op oudere leeftijd last van moeilijk in slaap komen of kort slapen. Door een innovatief proces slaagden onderzoekers erin om het bioactieve Lactium® te isoleren, waardoor ook volwassenen kunnen profiteren van de voordelen van dit eiwit. Na de eerste testen waren 8 van de 10 mensen supertevreden. Hiermee heeft Anton een gouden formule in bezit!

Uitstraling van de etiketten

Samen met zijn neef Jelle (DTP-er) ging Anton aan de slag voor de look van de etiketten voor de flessen en dozen van Snoozeshot. Het moest iets weghebben van een alcoholfles. Ook wilden ze er gouden elementen in verwerken, omdat ze te maken hebben met een gouden formule.’’ Helaas is foliedruk voor etiketten prijzig en glimt het teveel’’. Hiervoor biedt Zolemba de perfecte oplossing. Door met witte inkt op het materiaal PP Zilver te werken, en bepaalde delen van het etiket uit te sparen, kreeg het Snoozeshot etiket niet alleen een gouden afwerking, maar ook zilver, zonder dat hier meerkosten bij kwamen. In combinatie met de matte afwerking, is het resultaat een prachtig premium etiket.

De lancering

Snoozeshot is op 15 juni 2024 online gelanceerd en op de Albert Cuypmarkt in Amsterdam, bij Anton voor de deur.
Hier zijn de eerste 100 flessen verkocht. Voor nu is Snoozeshot gelanceerd in Nederland en België, maar Anton heeft grote ambities om met Snoozeshot eerst de Benelux, daarna Duitsland en vervolgens de rest van Europa te veroveren. Bekijk de producten van Snoozeshot via de website: www.snoozeshot.nl.

Ook meedoen met een interview, én gratis productfoto’s laten maken door ons? Neem contact met ons op via service@zolemba.com of +31 53 737 0160.

chevron-leftAlertBrowse fileDownload fileFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoSpinnerCalendarSort NoneSort ASCSort DESCReturn arrowMinusThree DotsVisibleVisible